Gondolatok fejből és szívből

Egyszerű kis gondolatok, melyek megszületnek s netre vésődnek... úgy általában mindenről, az életről, a látottakról, a hallottakról és a napi behatások visszhangjairól...

Friss topikok

Címkék

Álmok

2012.11.05. 12:04 [Noise]

Mostanában megint sokat álmodok. Nem, nem összekeverendő az álmodozással, mert azt ébren művelik ugye... Álmodok... rémálmodok... Odáig fajult a dolog, hogy inkább nem alszom. Gyötörnek, még akkor is, ha pontosan tudom, miért s miről szólnak ezek a képek. Mindegyik álom ugyanoda vezet vissza... Tehetetlen vagyok. Felelősnek érzem magam emberekért, mégsem tudok tenni értük semmit és csak végignézem a "szenvedésüket".

dark night.jpg

Újabb és újabb kérdések gyülekeznek bennem. Miért lettem pont én, aki próbál mindenkit megmenteni, s marad mégis egyedül a végén? Vajon menthető e az, akiről azt hiszem, hogy érdemes védeni, építeni? Ha sikerül is másokat védelmezni, megmenteni, engem ki fog a végén megmenteni, mikor már nem marad erőm?

Megint a rengeteg kérdés és a bizonytalanság, de mégis van egy pont, ahol tudom, hogy így van jól... ez vagyok ÉN! Aki akkor is erőt ad, mikor már nincs honnan meríteni... aki akkor is tartja a hátát, mikor ezer sebből vérzik, aki akkor sem rezzen, mikor a húsát harapják... Erre vagyok képes, ezt kell tennem, ezt érzem helyesnek...

Csak kérlek, a végén mentsetek meg... mert egyedül én is elveszek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://noise.blog.hu/api/trackback/id/tr984890025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása