Gondolatok fejből és szívből

Egyszerű kis gondolatok, melyek megszületnek s netre vésődnek... úgy általában mindenről, az életről, a látottakról, a hallottakról és a napi behatások visszhangjairól...

Friss topikok

Címkék

csak gondolatok...

2012.12.19. 22:38 [Noise]

Van, hogy szimplán jól érzem magam... ez is egy ilyen este. Találtam egy fantasztikus zenét, nem bírom nem hallgatni... csak fekszem az ágyban, és mindenféle képi megnyilvánulások futnak át gondoltnak álcázva a szemem előtt. Egy ideje nekiálltam kreatív dolgoknak, amivel egy kicsit ki tudom fejezni művészi énemet. Ilyen az írás is. Van, hogy nem ad más megnyugvást, csak ha alkothatok. Ezernyi ötlet és a megvalósítás mikéntje zajong most belül, melyet a zene hangjai csaltak elő újfent.

Élvezem! Szabad vagyok az ötleteimmel, tettre kész a céljaimmal és realista a vágyaimmal. Jó helyen vagyok... jó időben. S ami a legjobb, hogy jó emberekkel körülvéve! Visszatértem oda, ahová mindig is vágytam... a boldogsághoz, mely önmagából fakad s nem külső tényezők okozzák :) Ez a mosoly az arcomon ami mindent rendbe hoz és amit nem rejtek el senki elől... Melletted, mellettetek vagyok ha kell, ahogy te is, ti is mellettem voltatok mindig, mikor én vesztem kicsit el! Tudom, csapongok... tudom, nincs összefüggés abban, amit írok... de nézd el nekem...

ezek csak vidám gondolatok... csak gondolatok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://noise.blog.hu/api/trackback/id/tr364973951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása