Gondolatok fejből és szívből

Egyszerű kis gondolatok, melyek megszületnek s netre vésődnek... úgy általában mindenről, az életről, a látottakról, a hallottakról és a napi behatások visszhangjairól...

Friss topikok

Címkék

Fejes az ismeretlenbe...

2013.01.09. 12:12 [Noise]

Hello! Hát te ki vagy? Honnan jöttél? Merre tartasz? Miért pont most kerültél ide elém? Miért akadt meg a szemem a tiédnél? Az a mosoly... Igen, elbűvölt... Igen, megtetszett, amit láttam... Nem tudtam hirtelen mit tegyek, csak megszólaltam... Talán nem láttad, de megremegtem. Izgalmas lett a szó és a cselekedet. Régen volt már ilyen s talán csak az emlékek miatt lettem bátortalan. Egy pillanatra csak. Aztán erőt vettem magamon, mert esélyt nem hagyunk elmenni. Ahogy beszéltél, megakadtam a szemednél. Őszinte volt. Érdekes. Valamiért kicsit talán el is csábított...

blog_piroslány.jpg

Csak beszéltem, jöttek ki szavak a számon, de úgy voltam ott, mint akit megbabonáztak. Nem tudom ez vajon mi volt, de élveztem a helyzetet. Szeretem az érdekes s értékes embereket, s megszoktam, hogy úton-útfélen találkozom velük, de erre nem voltam felkészülve... Csak egy kérdés maradt az egész végére... Vajon most mi lesz?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://noise.blog.hu/api/trackback/id/tr285008010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása